Deklaracja dostępności

Szkoła Podstawowa im. Batalionu Armii Krajowej w Pawęzowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://sppawezow.bipszkola.pl.

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem:

  • Część plików nie jest dostępna cyfrowo, filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych, brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów. (powód: Pliki zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.)

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiszowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Bożena Świętek

Dane osoby zgłaszającej:

Treść zgłoszenia:

Oczekiwana forma kontaktu:

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

W przypadku odmowy wnoszący żądanie możne złożyć skargę z zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, a także powiadomić Rzecznika Praw Obywatelskich: www.rpo.gov.pl

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie wejść do budynków

Do budynku szkoły prowadzą dwa wejścia, z czego jedno jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Nawierzchnia ciągu pieszego prowadzącego do budynku jest w dobrym stanie technicznym (brak ubytków, nierówności nawierzchni), wejście jest łatwe do odnalezienia i urządzone w sposób przewidywalny i bez przeszkód. Wejście jest wystarczająco oświetlone.

Dostosowanie korytarzy

Korytarze mają szerokość co najmniej 1,20 m, w ramach jednej kondygnacji brak zmian poziomów. Stosowane materiały wykończeniowe nie odbijają światła (nie powodują zjawiska olśnienia), a posadzki mają właściwości antypoślizgowe również w warunkach zawilgocenia. Meble i elementy wyposażenia nie zawężają szerokości przejścia i nie powodują utrudnień w poruszaniu się w budynku.

Dostosowanie schodów

Ilość stopni w biegu nie przekracza 12. Szerokość użytkowa biegu wynosi co najmniej 1,20 m. Wszystkie stopnie mają tę samą szerokość i wysokość (max. 175 mm). Poręcze są wygodne w użytkowaniu. Schody są oznaczone kontrastowo (pierwszy i ostatni stopień).

Dostosowanie wind

Brak wind.

Dostępność pochylni

Pochylnia dostępna przy jednym z wejść do budynku. Nachylenie pochylni jest zgodne z przepisami prawa, a szerokość wynosi co najmniej 1,20 m. Żadne elementy nie zawężają szerokości pochylni, przed początkiem i na końcu pochylni znajduje się przestrzeń manewrowa.

Dostępność platform

Brak platform.

Dostosowanie parkingów

Szkoła nie posiada parkingu.

Prawo wstępu z psem asystującym

Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Dostępność informacji głosowych

Brak dostępności informacji głosowych.

Dostępność pętli indukcyjnych

Brak dostępności pętli indukcyjnych.

Dostępność tłumacza języka migowego

W szkole jest możliwość skorzystania z pomocy tłumacza Polskiego Języka Migowego.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2021 12:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bożena Świętek
Ilość wyświetleń: 399
05 marca 2021 13:34 (Bożena Świętek) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
05 marca 2021 13:33 (Bożena Świętek) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
05 marca 2021 13:33 (Bożena Świętek) - Aktualizacja deklaracji dostępności.